Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

2. december 2015

Jubiiii - jeg vandt!

Som så mange andre butikker, havde Holst Garn i Åbybro sat en lille giveaway på højkant på Facebook 1. søndag i advent. Den bestod af et strikkekit til et sødt sjal/tørklæde kaldt Doodles i valgfri farvekombination.

Jeg deltager yderst sjældent i konkurrencer på nettet, men her op imod jul er der mange sjove konkurrencer i form af julekalendere og små quizzer!

Denne lagde jeg billet ind på, og sørme, om jeg ikke vandt!!!

I dag modtog jeg så pakken med det lækre garn, som jeg havde valgt i efterårsfarver:


Det var en dejlig overraskelse, så nu glæder jeg mig til at strikke det!

3 kommentarer:

  1. Tillykke, tænk jeg har opfattet de konkurrencer, som fup, men der altså nogen, som vinder
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det samme her, Esther. Jeg deltager aldrig i de store, men små butikker kan ikke tillade sig at snyde folk. Det vil hurtigt rygtes, så dem tør jeg godt deltage i.

      Slet
  2. Stort tillykke, der var du heldig. Jeg troede heller ikke, der var nogen der vandt. Men du gjorde.
    Knus

    SvarSlet