Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

11. maj 2014

Damefrokost

Min svigerdatter, Rikke, fylder i morgen 40 år, og i den anledning holdt hun i går - lørdag - damefrokost for alle i familien af hunkøn samt for barndomsveninder og håndboldveninder.

Vi var 4 fra vores (Mikaels) familie:

Susanne, Gunhild og Mette
For serviceringen stod Mikael og hans svoger Peter, og de gjorde det til ug!


Familiebordet
Venindebordet
Her pakkes gaverne ud:


Frokostbordet var ualmindelig lækkert og velsmagende, leveret fra Smag i Ebeltoft! Kan varmt anbefales!

Efter lækkerierne, beværtede Mikael os med Grønlandsk kaffe - en specialitet han lærte at lave, mens han arbejdede i Sisimiut for efterhånden mange år siden:



Det smager vildt godt, skulle jeg hilse og sige! Desværre måtte jeg nøjes med en lille smagsprøve, da jeg skulle køre den lange vej hjem til Nyborg igen, efter afstikkere til Lystrup, Kolding og Odense, hvor Gunhild, Susanne og Mette skulle læsses af. Det blev en køretur på omkring 500 km den dag.

Gæt lige, om jeg var træt, da jeg endelig nåede hjem, men pyt, det har været en fantastisk hyggelig og dejlig dag i de skønne omgivelser på Djursland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar