Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

6. april 2014

Besøg af børnebørn samt lidt strik

Mikael, Lisa og Sidsel kom i lørdags, da Mikael skulle til Sjælland for at hente en nyindkøbt fiskekajak. Pigerne blev så her hos os, og vi hyggede sammen med dem. iPad'en blev flittigt brugt på skift med papir og tegneredskaber. Lisa er rigtig dygtig til at tegne, og i hendes verden drejer alt sig om heste:
Lisa er rigtig god til at tegne
- og hun øver sig i at stå på hænder
Sidsel spiller på sin uundværlige iPad
En del af Mikaels nyindkøbte legetøj
Det har været rigtig dejligt at have dem på besøg - noget der sker alt for sjældent. Rikke var blevet hjemme, så hun i fred og ro kunne bruge weekenden til gøremål derhjemme. I eftermiddags, efter en god frokost, vendte de igen næsen mod Jylland. Hvor går sådan et par dage dog alt for hurtigt.

Der er blevet lidt strik færdigt, så nu kan der afleveres en trøje både til Freya og Adam:

Freyas trøje str. 6 mdr.
Adams trøje str. 12 mdr.
I morgen eftermiddag rejser jeg 4 dage til Berlin sammen med 4 strikkeveninder (og vinterbadere) fra vikingeklubben. Det ser desværre ud til, at det bliver svært at finde en patchworkbutik! Har googlet samtlige pw-butikker igennem, og INGEN ligger i bare nogenlunde gåafstand fra hotellet!

4 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan et besøg!
    Rigtig god tur til Berlin. Der er så meget at se på. Byen er skøn i foråret. Og de har et veludbygget net af sporvogne, S-tog og busser. Så I burde da kunne nå ud til stofferne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtig meget. Har aldrig besøgt Berlin, så det skal nok blive godt - uanset om jeg finder en pw-butik eller ej.

      Slet
  2. Skønt med besøg af børnebørn.
    Kan du have en rigtig hyggelig tur til Berlin.
    Ses snart
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt med besøg af børnebørnene. Ville gerne, at dt skete lidt oftere.
      Jeg glæder mig til den l5.!

      Slet