Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

18. januar 2014

Babykjole og sko

Jeg elsker at strikke babytøj, så det er jo heldigt, vi lige har fået 2 stk. i familien. Deres mødre vil gerne have mosters hjemmestrik, så jeg behøver aldrig kede mig. Hvis de ikke synes om det, kan de lade det gå til genbrug, så er der sikkert andre, der kan bruge det!

Det sidste nye er en lille kjole strikket i Red Heart babygarn fra Kvickly med tilhørende sko. Skoene er jeg dog i tvivl om størrelsen, for de ser godt nok store ud til en str. 0-3 mdr.!

Nå pyt, på et tidspunkt skal Freya sikkert have en Build-a-Bear bamse, så kan den sikkert bruge skoene.


Opskriften på kjolen er en gratis opskrift fra Perlestrik, som jeg har fundet i en facebookgruppe, og den kan findes her, og opskriften på skoene har jeg fundet i et gammelt ugeblad.

2 kommentarer:

  1. Du er da god til det strik :) Hvad så med patchwork`en?
    Rigtig sød kjole og sko.
    Håber snart vi ses.
    Knus

    SvarSlet
  2. Dejligt med hjemmestrik. Den skal nok gøre glæde ...
    Knus fra Mette

    SvarSlet