Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

6. august 2013

Maratonsyning

Så kan jeg se tilbage på endnu en skøn dag sammen med dejlige veninder og vores sytøj!

Denne måneds syning foregik i vores genhusningshjem, og desværre var vi ikke fuldtallige denne gang, da Lone og Kirsten ikke kunne deltage. I skal begge vide, at I har været savnet!


Jeg nåede et godt stykke vej med min fødselsdagsdækkeserviet, håndsyet i needleturn teknikken. Et foto blev det dog endnu ikke til! Jeg skal lige træne lidt mere, for jeg opdagede, at det faktisk er længe siden, jeg sidst har syet noget i den teknik!

Mette kæmpede bravt med sin umulius:


Birthes symaskine drønede derudaf på hendes cowboybuksetæppe:



- og Gitte fik syet toppen til 2 mug rugs med nogle nuttede aber, og hun fik også syet kanten på en mug rug med stitchery, som hun tidligere har syet:


Tak for denne gang, piger! Vi ses om en måneds tid igen!

1 kommentar:

  1. Tak for en super dejlig dag.
    Interessant at se dit "nye" hus......
    Tak for en igen helt i top forplejning ...
    Knus ....

    SvarSlet