Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

5. juni 2012

Maratonsyning og afslutning på forårssæsonen

I går sluttede forårssæsonen i Danehofquilterne, og vi holder nu sommerferie indtil 20. august! Først skulle vi dog holde en rigtig hyggedag med stat kl. 14.00 som sædvanlig, men hvor vi skulle spise aftensmad sammen og sy videre - dog senest til kl. 22.00!

Det blev en fantastisk dejlig dag med højt humør over hele linjen og dejlig mad i form af tærter, som Ragna havde bagt, en skinkestang, som jeg ikke lige fandt ud af ophavskvinden til, samt en lækker salat. Som dessert var der brød og ost, og det hele flankeret af et glas rødvin (øh, der var vist et par stykker, der fik lidt mere end et enkelt glas)!

Her er lige lidt stemningsbilleder fra en dejlig dag:

Et kig ned over bordet
En hel stribe striber....
Nu er der trængsel ved madbordet
Jørna viser sin smukke Convergence frem
Ritas flotte håndsyede tæppe med kurve!
Omkring kl. 20.00 kneb det lidt med lyset for mit vedkommende, da jeg var i gang med at quilte på sort. Jeg valgte så at køre hjem. Næste gang, vi afholder et lignende arrangement, skal jeg huske min Ottlite lampe!

Hvis du har lyst til at se flere fotos fra dagen, så klik her: http://dk.fotoalbum.eu/Danehofquilterne.

1 kommentar: