Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

19. maj 2012

Ikke NQT det hele!

Quiltefestivalen i Aulby finder desværre sted samtidigt med Nordisk Quilte Træf i Ålborg, så for os, der kun havde mulighed for at besøge Aulby, var der lidt mere stille, end der plejer at være. Lidt synd for Aulby, for det en altid en kanon festival, men det har de jo sikkert taget højde for.

Tidligt fredag morgen tog jeg bussen til Særslev, og her fra kørte Gitte, Kirsten og jeg til Aulby, hvor vi havde en rigtig hyggelig dag. Der var god tid til rigtig at ose i de forskellige butikker, og ind imellem hyggede vi os med lidt spiseligt, beundrede den fine udstilling, overværede et par demonstrationer og syede en lille nålepude i syhjørnet:


Mine indkøb var beskedne. Det blev til en smule stof og et puttetæppemønster, som jeg køber hvert år:


Jeg fik også et par gevinster med hjem fra tombolaen, nemlig et yndigt armbånd fra Marianne Kirkegaard, som også havde en stand på festivalen samt 4 ruller sytråd:


Her er lidt glimt fra udstillingen:


Udstillerne i år var Dagmarquilterne og Vesterhavsquilterne, og her er så nogle af de tæpper, jeg bedst kunne lide:











En rigtig fin udnyttelse af gamle broderier:



Et enkelt glimt fra pilefletværkstedet:


Det var rigtig dejligt at møde så mange kendte ansigter, og tak til Gitte, Kirsten og Esther for en dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Tak for hyggeligt samvær, skøn dag.
    Vi ses snart igen :)
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
  2. Tak for hyggeligt selskab. De tæpper er vi enige om.
    Knus fra Esther

    SvarSlet