Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

16. april 2012

Tak til Kirsten for en dejlig dag!

Kirsten havde inviteret til fødselsdag i dag. Da vi ankom, var der dækket op til den helt store brunchfest. Sikke en masse mad:


Vi skulle have sytøjet med, så da vi havde spist os mætte i alle lækkerierne, fortrak vi til værkstedet, for resten af dagen skulle bruges til at sy.

Det var dejligt at møde Pia igen efter lang tid! Tak, fordi du i sin tid glemte din symaskine hos Kirsten! Den har jeg i mellemtiden haft meget glæde af! Desværre kunne Gitte ikke blive. Hun og hendes mand, Jan, skulle videre til fødselsdag i familien. Det var også rigtig hyggeligt at få hilst på Kirstens søster og bror.

Mette har lige lært at formindske fotos:


- og Kirsten skulle lære at tråde sit seneste loppefund - en overlocker, som desværre ikke opførte sig helt korrekt:


Undervejs var der lagkage (de kreative "pigge" er vistnok Prebens værk):


Vi kunne også nyde synet af det spirende forår i Kirsten og Prebens spændende have:




- og så blev der arbejdet lidt igen:


Alt i alt tror jeg, det var en glad og tilfreds fødselar, vi kunne forlade ved 21-tiden efter et lækkert aftensmåltid, som bestod af en velsmagende gryderet samt en "sund" chokolademousse:


Endnu en gang tillykke med fødselsdagen, Kirsten og tak for en dejlig dag!

1 kommentar:

  1. Selv tak Annelise. Det var en rigtig dejlig dag.
    Tusinde tak for stofferne.
    Jeg skulle have lært at linke til min blog, jeg tog jo ikke så mange billeder. :(
    Tak fordi I ville komme.
    Mange knus fra Kirsten

    SvarSlet