Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

30. december 2011

Tak for i år

I overmorgen skriver vi 2012, og så er det tid til at gøre status over året der gik. Det bedste, fra året der er gået, er helt afgjort vores dejlige tur til London.

Lidt er der da blevet produceret i årets løb, og det hele har jeg samlet i denne lille collage:


Jeg ser også med stor glæde tilbage på alle de dejlige timer sammen med andre quiltere både i mine lokale grupper samt alle dem, jeg syr sammen med rundt omkring på Fyn.

Det har også været en fornøjelse at deltage i Quiltefestivalen i Aulby i maj måned samt Dansk Patchwork Forenings træf i august, hvor jeg havde meldt mig som frivillig hjælper. Det betød, at jeg fik en sludder med rigtig mange, og specielt dejligt var det at møde nogle af dem, jeg ikke havde haft kontakt med i lang tid!

Alt i alt har 2011 været en godt år uden de store udsving. Det er blevet til mange gode stunder sammen med både familie, venner, vinterbadere og ølentusiaster!

Rigtig godt nytår til alle, der læser min blog!

4 kommentarer:

  1. Det er hyggeligt at følge med på din blog og din collage viser at du har fået lavet en masse i årets løb.
    Rigtig godt nytår fra Symadammen/Jette

    SvarSlet
  2. Hej Annelise
    Også et rigtig Godt Nytår til dig og dine. Vi skal ses meget i det nye år. :) glæder mig.
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  3. Jeg vil da også lige ønske dig og dine et godt nytår, vi "ses" her i 2012.......

    SvarSlet
  4. rigtig hyggelig blog og også godt nytår til dig.

    SvarSlet