Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

14. december 2011

Juleafslutning i UFO-gruppen

Desværre kunne vores 5. medlem - Kirsten - ikke deltage i vores lille julefrokost i går aftes, men vi andre 4 hyggede os kraftigt med lidt medbragte lækkerier og et par gode juleøl.

Aftenen foregik, som sædvanligt, i vikingelaugets festlokale, Valhalla, hvor vi fik dækket et hyggeligt julebord, idet Lena havde været så kvik både at medbringe dug, servietter og pyntenisser:







Anne medbragte en lækker laksetærte, Hanne kom med hjemmelavede frikadeller med rugbrød og rødbeder  samt desserten, som bestod af Is a'lamande (jo, det er rigtig nok) med jordbærsovs (som jeg desværre ikke fik taget billeder af), Lena leverede osteanretningen, og jeg havde lavet en Quiche Loraine (fransk ostetærte).

Tak til jer alle tre for en hyggelig aften, og jeg glæder mig til vi kommer i gang med vores håndarbejde efter jul igen. Glædelig jul og godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar