Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

2. december 2011

Hannes Jule DHD

Det er første gang, jeg har meldt mig som deltager i  Hannes jule DHD (DHD = del hver dag) Hver dag, fra 1. december og indtil jul, lægger Hanne en lille opgave ud på nettet, og til jul har vi så et færdigt juleprojekt.

Da jeg alligevel skulle bestille nogle varer hos hende, valgte jeg samtidig at købe stofferne til denne sjove leg. Jeg gør ikke selv ret meget i julestoffer, så mit lager er ret slunkent, men så passer det jo fint, at hun har lavet stofpakker, der lige passer til projektet.

Første del fra i går er færdig, og til 2. del er pap og stof skåret, så kvadraterne kan blive riet i aften.

Det er spændende, hvad det ender med at blive til. Det er jo næsten lige så spændende som at åbne en julekalender!

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at følge :O)
    stofferne er smukke :O)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Ja, hvad kan det blive til ?
    Jeg har syet mine også. :O)
    Hvis du ser på Mariannen blog, der er den M&M´s månedsblok, som jeg vil give mig i kast med. :)
    God weekend
    Knus Kirsten
    Vi ses snart. !!

    SvarSlet