Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

20. august 2011

Fiskerne

I dag modtag jeg en dejlig pakke med posten. Jeg er medlem i et bogforum, hvor vi sludrer om alt muligt inden for litteratur.

Snakken faldt på de "gamle" danske forfattere, og så var der en der nævnte, at han da havde Hans Kirks "Fiskerne" fra 1928 liggende i en udgave fra 1943, og hvis nogen havde lyst til at modtage den, måtte vedkommende gerne få den. Så var jeg hurtig, for den bog har jeg altid været fascineret af, og så er udgaven jo lige så gammel som jeg selv!

Og sikke dog et fint eksemplar. Den ser ud, som om den aldrig har været åbnet:




Den glæder jeg mig rigtig meget til at læse igen, og så pynter den jo også i reolen!

Tusind tak til giveren fra en stjerneglad modtager!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar