Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

4. august 2011

En aften på Nyborg Vold

Jeg har i aften været på Nyborg Vold til det årlige voldspil. Forestillingen i år er musical'en The Producers efter Mel Brooks film af samme navn fra 1968.

Det var slet ikke meningen, jeg ville have set stykket i år, for jeg syntes bestemt ikke, filmen var særlig god, og musical'en havde jeg aldrig hørt om. Forestillingen blev dog rost til skyerne, både i medierne og af venner og bekendte, der har overværet den. Lise fra badeklubben og jeg besluttede os derfor hurtigt for, at vi vist også hellere måtte komme af sted, og som sagt, så gjort:





Vejrguderne var med os i aften, for vejret var perfekt i modsætning til sidste uge, hvor forestillingen måtte aflyses en enkelt aften på grund af regn. Vi hyggede os som de fleste andre med kaffe og kage i pausen, og under forestillingen nød vi et glas vin, som Lise havde medbragt.

Stykket var hylende morsomt, pikant frækt og fantastisk godt spillet, sunget og danset, så det var en god beslutning, vi havde taget! En fantastisk aften!

1 kommentar:

  1. Ja, det kan være godt at gøre, som Krag, at tage en ny beslutning.
    Knus Esther

    SvarSlet