Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

17. juli 2011

Restetrøje til Nana

Inden jeg rejste til Djursland, var jeg lige en tur omkring Kolding for at hente min mor. Så kunne jeg egenhændigt aflevere restetrøjen, som jeg har strikket til Nana:




Opskriften har jeg fundet i et gammel ugeblad, og jeg har tværstrikket trøjen i bomuldsgarn. Striberne er fri fantasi i de farver, jeg nu lige var i besiddelse af.

Nana er en stor pige, så hun passer den fint, selv om mønsteret er beregnet til 1 1/2 år. Nana fylder et år den 28 juli, og det varer ikke længe, før hun løber rundt uden at støtte sig til gåvognen. Som tiden dog løber!

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød og i fin ny trøje.
    Taskemønstret er fra det nyeste nummer af bledet My Quilt, det har jeg abonnement på, hvis du forstår :-))
    Knus Esther

    SvarSlet
  2. Det blad må jeg da vist hellere få fingrene i! Det ser ud som en taske, jeg godt kunne bruge!

    SvarSlet