Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

18. juli 2011

Regnvåde dage på Djursland

Hvor bliver sommeren dog af? Det er koldt, det regner og ind indimellem titter solen en smule frem for en kort stund! Det ser heller ikke for godt ud de næste dage, så det bliver ikke til så meget udendørsliv.

Lørdag var vejret dog fint, og min bror og svigerinde fra Lystrup hentede os, så vi kunne besøge Gl. Estrup - en herregård jeg har hørt meget om, men aldrig set.




Efter en rundtur i landbrugsmuseet besigtigede vi gemakkerne i det smukke slot:


Et lille udsnit af et af de smukke stuklofter

Ja, tiderne har jo ændret sig, og heldigvis for det! Husarbejdet er da vist blevet temmelig meget nemmere!

I formiddags kørte vi en tur til Ebeltoft, hvor vi kiggede lidt på de forskellige seværdigheder. Jeg havde desværre glemt mit kamera, så fotos blev der ingen af i denne omgang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar