Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

19. juli 2011

Mine "plejebørn"

I dag har vejret været dejligt her på Djursland, og nu nærmer tiden sig, hvor de unge kommer hjem fra ferie, og jeg vender næsen hjem til Fyn igen!

Jeg må da være ærlig og indrømme, at jeg har været en del skeptisk, hvordan det ville gå at passe de to labradorer - den "gamle" dame Jazz og den unge Chili. Min skepsis blev dog gjort til skamme, for hvor er de dog dejlige og nemme at passe. Vi går ture i skoven, og vi hygger os i haven, og det allerbedste er, at de begge er utroligt velopdragne og kommer omgående, når man kalder. Sådan skal en hund være!

Jazz er nu 12 år gammel, og jeg tror ikke, den bliver så forfærdelig meget ældre. Den har været en fantastisk hund, så det vil blive et savn. Chili er omkring 1 år, og er ung og frisk.

Jazz slapper af på græsplænen . . .
. . . . mens Chili og jeg går tur i skoven
- og her slapper de begge af på stuegulvet!
Der bliver også syet lidt. Jeg havde i forvejen gjort det hele klar til min søsters sengetæppe, så nu kom jeg endelig i gang:

De røde midterfelter er nu alle syet på pap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar