Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

12. juni 2011

Det er en ommer.......

Husker I den brødkurv, jeg syede hos Kirsten forrige gang, jeg var dernede?


Jeg er absolut ikke tilfreds med den, og det er der 2 grunde til:
  1. Den er alt for "blød", og vlieselinen er gået løs et par steder, så den buler lidt, hvilket også kan ses på fotoet. Jeg forstår ikke helt, hvorfor vlieselinen løsnede sig så nemt, for jeg har lavet en tilsvarende kurv før med samme tykkelse imellem (250) som blev perfekt. Jeg er også sikker på, at det var strøget rigtig godt fast fra starten.
  2. Den er et bestillingsarbejde, og så skal det altså være 100% i orden!
Jeg har derfor valgt at splitte den ad igen:


Denne gang vil prøve at bruge Fast2Fuse - i hvert fald i det ene lag. Jeg håber, det så bliver bedre.

Så - på'en igen! Godt jeg har god tid, for den skal først bruges som gave en gang i juli måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar