Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

7. maj 2011

Japanske piger og rabarberhøst

Så er toppene til 2 billeder færdige til at blive monteret i ramme:


Billederne har jeg håndsyet i silkestoffer, og de er et bestillingsarbejde for en veninde, der skal bruge dem som fødselsdagsgave til sin søster. Jeg har syet dem et par gange før, så de var forholdsvis hurtige at sy.

Midt i al travlheden med at forberede materialer til et nyt patchworkprojekt, fik jeg i formiddags høstet årets første rabarber:


Nøjagtig 555 gram blev det til af de fineste tynde stilke:


- og de er nu endt op som rabarberkompot til middagsmaden i aften - uhm, vi glæder os:

1 kommentar:

  1. Ja de er flotte, ved du hvor man kan købe mønstret, jeg havde jo et tæppe på min hj. side forleden, kunne godt tænke mig at sy dem engang.... Inge

    SvarSlet