Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

24. maj 2011

Herlige dage i godt selskab

Fra mandag til onsdag i sidste uge var vi et par stykker fra Patchworkgruppen, der havde aftalt at mødes for udelukkende at hygge os med vores patchwork. Det blev nogle fantastisk dejlige dage, hvor vi ikke behøvede at tænke på ret meget andet end vores sytøj!

Her er travlhed på systuen:


- og her er lidt af de projekter, der blev arbejdet på - Kirstens og min brødkurv - det er min til venstre, og den er en del af et bestillingsarbejde sammen med 6 dækkeservietter:


Pias bargello:


Gittes sampler:


Kirstens to quilts i lilla farver:



Jeg fik påbegyndt et par grydelapper i nogle af resterne fra dækkeservetterne. Her mangler jeg dog at sy lukkekanten fast på bagsiderne samt montere stropperne:


En stor tak til Kirsten og Preben for jeres utrolige gæstfrihed i jeres smukke omgivelser, og tak til Pia og Gitte for de dejlige timer sammen med jer. Det har været en udsøgt fornøjelse, og jeg glæder mig helt vildt, til vi skal gentage successen om et par uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar