Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

20. april 2011

Ophørsudsalg

Vores lokale stofforretning - Jettes Stoffer - som har rigtig mange patchworkstoffer, lukker i morgen på grund af sygdom. Derfor har hun de seneste uger solgt alt med 50% rabat.

Her på falderebet fik jeg lige købt 3 m stof - ½ m af hver af disse sort/hvide stoffer:

Jeg har forresten også fået fyldt mit lager af sytråd og quiltetråd godt op under udsalget, så nu skulle der selvfølgelig gerne være et bredt sortiment af farver, jeg får brug for det næste lange stykke tid!

Det var jo fristende at købe meget mere af de lækre stoffer, men jeg har vist rigeligt på lager i forvejen!
Nu skal jeg bare finde noget ensfarvet sort i den gode patchworkkvalitet. Så kan jeg så småt komme i gang med et planlagt projekt, som jeg endnu ikke vil røbe, hvad er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar