Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

17. september 2010

Erik Klipping Revy 2010

I vores vinterbaderlaug har vi i lørdags afholdt revy - den første af slagsen nogensinde. Et par kreative mennesker havde fået en god ide, som skulle afprøves. Først nu kan jeg skrive lidt om løjerne, for alt er jo foregået i dyb hemmelighed indtil forestillingen!

I ca. 1½ måned har mit liv stået i revyens tegn, da jeg var så letsindig at melde mig som aktiv deltager! Der var en del tekster, der skulle læres - både sange og sketches, og da ingen af os havde prøvet sådan noget før, var det hårdt arbejde lige fra dag 1. Hvor har vi haft det sjovt, og hvor har vi grint - både af teksterne og af hinanden. Hele gruppen har fået et helt specielt sammenhold, som vi alle kan leve højt på i fremtiden.

Det er utroligt, så kreative mennesker, vi har i klubben. Alle tekster var dybt professionelle for ikke at tale om kostumerne, som var helt fantastiske.

Vi var to, der bl.a. skulle synge en sang om, hvad krabberne ser, når vinterbaderne går i vandet. Se lige en gang de to smækre krabber:


Som "rigtige" revystjerner skulle vi også iklædes høj hat og netstrømper:


Her en sketch fra en morgen i omklædningsrummet:


Kaj og Bøje manglede heller ikke (husker I dem fra Storebæltfærgernes tid?). De gav mange af klubbens medlemmer et ord (samt en klat eller to) med på vejen:


Revyen blev med stor succes afholdt på Restaurant "Skærven" i Nyborg. De 150 billetter, der var til rådighed, blev hurtigt udsolgt til vinterbadere samt deres familie og/eller venner så der var fuldt hus. Efter revyen blev der serveret en 3-retters middag, og så blev der ellers danset til et 5-mands jazzorkester til langt ud på natten!

Nu glæder hele holdet sig til "efterfesten", som skal afholdes, når den igangværende renovering af vores festlokale "Valhalla" er afsluttet sidst i oktober!

2 kommentarer:

  1. wau hvor fantastisk flotte kostumer og det ser ud til I har haft et forrygende godt revy og fest.
    Tak fordi jeg måtte se med :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide med den revy - det er utrolig flot at I kan stable en sådan på benene. Jeg kan godt forså at det må give et helt fantastisk sammenhold ;o)

    SvarSlet