Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

10. marts 2010

Gospelworkshop og fødselsdag

Nu er vi allerede midt i ugen igen, og først nu har jeg tid til at skrive et indlæg om min weekend, hvor jeg både var til gospelworkshop og havde fødselsdag.

Fredag eftermiddag fragtede DSB mig til Kolding, da min søster og 2 af hendes veninder samt undertegnede i weekenden skulle deltage i den årligt tilbagevendende gospelworkshop i Fredericia. Lørdag morgen så Kolding således ud:


- meeeen at stå op til denne udsigt, er jo ikke det værste, man kan komme ud for:


Workshoppen arrangeres en gang om året af Sct. Michaelis Kirke, og i år kunne workshoppen fejre 10 års jubilæum, hvoraf jeg nu har deltaget 6 gang.

Instruktøren i år var ingen ringere end Danmarks gospel guru nr. 1 Hans Chr. Jochimsen - et fantastisk menneske og en utroligt dygtig sangskriver og instruktør. Det er bl.a. ham, der er mester for denne smukke sang, som blev sunget i filmen "O Happy Day".


Det var - som sædvanligt - en fantastisk workshop,hvor vi indøvede sange hele lørdagen. Søndag formiddag sang vi et par af den ved gudstjenesten og om eftermiddagen blev workshoppen afsluttet med en flot koncert. Det giver virkelig et kick, når 180 sangere udfolder sig med de fantastisk smukke gospelsange, og i år var ingen undtagelse.

Søndag var så min fødselsdag, og da jeg kom hjem søndag aften, stod denne flotte buket fra min dejlige mand og tog imod mig, og en del gaver lå og ventede:


Det har simpelthen været en weekend, jeg kan leve højt på længe. Jeg glæder mig allerede til næste år, hvor Rune Herholdt, som også er bl.a. er kendt fra filen "O Happy Day", er instruktør på workshoppen. Det kan kun blive en succes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar