Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

27. februar 2010

Så er der gjort klar til weekendens udstilling

I weekenden afholder Danehofquilterne, som jeg er en del af, udstilling. Sidste udstilling blev afholdt i 2007, så siden dengang har medlemmerne jo produceret masser af sengetæpper, slumretæpper, vægtæpper samt en masse spændende og sjove småting.

Fredag eftermiddag og aften er alle udstillingstæpperne blevet hængt op, og småtingene fint dekoreret på borde og i vindueskarme.

Et sted skal vi jo begynde, så der grubles og diskuteres om, hvor og hvordan de store tæpper tager sig bedst ud:


Da der var blevet enighed om, i hvilke rum de forskellige ting skulle være, gik vi i gang.


Efter et par timers hårdt arbejde, blev der dækket op med Ragnas hjemmebagte tærte og et glas rødvin, og herefter fortsatte vi, til alt var anbragt på rette plads.


 

  

I formiddag. kl. 10.00 er der fernisering, hvor Nyborgs borgmester, Erik Christensen, vil åbne udstillingen, og så kan et forhåbentligt nysgerrigt publikum beundre de udstillede herligheder indtil kl. 17.00 samt søndag fra 10.00 - 16.00.

Dette smukke vægtæppe udloddes på indgangsbilletterne:

Det bliver spændende, hvor mange besøgende der kommer i de to dage, udstillingen varer. Jeg skal nok tage en masse gode billeder, og nogle af de bedste vil jeg lægge ud her i bloggen. Resten vil man til enhver tid kunne finde i Danhofquilternes fotoalbum.

1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud med den udstilling - ærgeligt at man ikke lige skal til Nyborg i weekenden.

    SvarSlet