Mit fotoalbum - her kan du se, hvad jeg har fremstillet gennem årene!

3. januar 2010

Det bliver bedre og bedre!

Så begynder det at ligne "rigtig" vinterbadning! Med en vandtemperatur på 0 grader og en lufttemperatur på -5 kunne vi i eftermiddag nyde det herlige kolde gys i Storebælts klare og blikstille vand - og nej, jeg fryser ikke, hvis nogen skulle få den opfattelse :-)


En isdækket badebro med en solbeskinnet Storebæltsbro i baggrunden. Da vores sauna har store panoramavinduer, kan vi efter den forfriskende dukkert sidde og nyde den pragtfulde udsigt. Bedre faciliteter kan vi vist ikke ønske os.

Godt nytår til alle, der læser min blog!

5 kommentarer:

  1. Uh det ser godt og....koldt ud *g*
    Du er heldig med de fine faciliteter i Nyborg. Dejligt du fik dig din nytårs dukkert.
    Godt nytår søde ven.
    Knus, Helle

    SvarSlet
  2. Jeg har stor respekt for vinterbadere - godt gået ;o)

    SvarSlet
  3. Uha det må da være koldt, selvom du siger nej.
    Husker du den mail du har lovet at sende mig.
    Knus og godt nytår.
    Inge

    SvarSlet
  4. Uh! jeg siger god fornøjelse til dig, såvel, som min svigersøn, der også er vinterbader.
    Må jeg bede om mindst 17 grader, gerne mere.
    Det er sikkert sundt.
    Godt Nytår
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  5. Det er både sundt og herligt!

    I disse dage må vi desværre nøjes med at kigge - trappen er livsfarlig i øjeblikket pga is både på trappetrin og gelænder.

    SvarSlet